archive-info.com » INFO » P » PIOTRCELINSKI.INFO

Total: 139

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Ladakh Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Khajuraho utworzone przez Piotr Celiński 11 października 2007 Ladakh No to mamy to czego chcieliśmy Zamiast przyjemnego chłodu Leh wściekle gorące Khajuraho Ceny w knajpkach i hotelach prawie dwukrotnie większe Typowy indyjski smrodek naganiaczy chcących sprzedać cokolwiek choćby czarną żarówkę Przeloty przeloty utworzone przez Piotr Celiński 11 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Wrażenia z trekkingu utworzone przez Piotr Celiński 8 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Trekking pierwsze wrażenia utworzone przez Piotr Celiński 7 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Pangong Tso utworzone przez Piotr Celiński 28 września 2007 Dalekie kraje Ladakh Wczoraj pojechaliśmy nad Pangong Tso To bardzo długie i wąskie jezioro na granicy indyjsko chińskiej Tak naprawdę jezioro położone jest w Tybecie Wysokość lustra wody to 4240 m npm Lamayuru Alchi Likir utworzone przez Piotr Celiński 26 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Leh i okolice dzień drugi utworzone przez Piotr Celiński 25 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Leh dzień pierwszy utworzone przez Piotr Celiński 24 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Delhi utworzone przez Piotr Celiński 23 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Starsze wpisy Warto przeczytać Portrety Kreatywna fotografia autor Harold Davis Cena 59 00 zł Cena e booka 59 00 zł kup teraz

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/dalekie-kraje/ladakh/ (2016-02-16)

• Nepal Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    lotnisko i czekamy Przed nami przyleciało i odleciało już kilka samolotów Niestety żaden z nich nie był dla nas Po ponad godzinie oczekiwania udaje nam się odprawić bagaż i przejść do pokoju odlotów Jest tu bardzo zimno a nadal nie wiadomo co z lotem Wychodzimy więc na płytę lotniska pogrzać się na słońcu Odprawiono pasażerów na dwa loty do Kathmandu wszyscy czekamy Lukla 2840 m npm utworzone przez Piotr Celiński 27 października 2009 Nepal Droga z Phakding do Lukli minęła szybko W odróżnieniu od drogi w drugą stronę tym razem pogoda była piękna Do Lukli dotarliśmy ok 11 30 Phakding 2670 m npm utworzone przez Piotr Celiński 26 października 2009 Nepal Okazało się że droga była całkiem męcząca Najbardziej odczuwalny był ten ponad kilometr w dół Zatrzymałem się w Namche na cappucino Po południu dotarliśmy do Phadking Powietrze jest tak gęste że można prawie pływać Khumjung 3790 m npm utworzone przez Piotr Celiński 25 października 2009 Nepal No i znowu jestem koło Everest View Hotel Przyjemny lodge do którego dotarliśmy ok 13 Potem lunch i spacer do tutejszej gompy Mają tu skalp yeti Istotnie w szklanej skrzyneczce jest coś włochatego Czy to prawdziwy skalp yeti czy jakaś fałszywka nie wiadomo Ale tę gompę i tak warto odwiedzić Phortse 3805 m npm utworzone przez Piotr Celiński 24 października 2009 Nepal Dobrze się spało w Pheriche Rano przed wyjściem w drogę zajrzałem jeszcze do dr Rachel z HRA Prosiła żeby się pokazać po powrocie i powiedzieć jak poszło Krótkie ale bardzo miłe spotkanie Kala Pattar utworzone przez Piotr Celiński 23 października 2009 Nepal Około 6 rano ruszamy z Lobuche Po 2 godzinach docieramy do Gorak Shep 5180 m npm i chwilę odpoczywamy Stąd rozpoczyna się podejście na Kala Pattar Początkowo idzie łatwo ale po jakichś 200 m do góry robi się coraz

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/dalekie-kraje/nepal/ (2016-02-16)

• Norwegia Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    Piotr Celiński 11 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Dziś czeka nas bardziej ambitny kawałek niż wczoraj Wstajemy o 6 30 i wyruszamy o 8 30 Droga rozpoczyna się stromym zjazdem do jara pomiędzy drzewami Mijamy pieski z zaprzęgów przywiązane do długiej liny koło obozowiska maszerów Wkrótce rozpoczynamy bardzo strome podejście wychodzimy z jara Nasze niby pulki co chwila staczają się po nierównej powierzchni zaczepiają o drzewa i generalnie nie chcą współpracować Mi też by się nie chciało na ich miejscu Tak stromo pod górę Altevashytta Gaskashytta utworzone przez Piotr Celiński 11 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Pospaliśmy sobie do 7 30 I jakoś nie spieszyło nam się rano tak więc wyruszyliśmy o 10 30 Dziś nie mamy wiele do przejścia ok 10 km Ruszamy śladem skutera oznaczonym dodatkowo tyczkami Ślad omija całe Innset od północnej strony Śnieg jest ubity i zmrożony Bez fok praktycznie nie dało by się iść Lappjordhytta Altevashytta utworzone przez Piotr Celiński 10 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Wychodzimy około 9 30 Idziemy pod górę Warunki takie sobie Pada śnieg ciepło dodatnie temperatura a więc wilgotno Śnieg klei się do fok Idzie się ciężko Docieramy na grzbiet Odklejam foki od nart Jest prawie płasko Wolę czasem podchodzić jodełką niż męczyć się z kilogramami przyklejonego śniegu do każdej foki Björkliden Lappjordhytta utworzone przez Piotr Celiński 10 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Szwecja Pociąg spóźnia się tylko 15 minut co jest dużym sukcesem w porównaniu z rokiem ubiegłym patrz Riksgränsen Stuor Karpel Niestety pogoda nam nie sprzyja Temperatura jest dodatnia Ruszamy trasą do biegania Jedzie się dobrze trafiają się dłuższe zjazdy Poza tym że jest wściekle gorąco kilka stopni powyżej zera to pogoda jest ok Trochę słońca trochę chmur trochę deszczu Skandynawia po raz czwarty utworzone przez Piotr Celiński 1 września 2011 Dalekie kraje Norwegia

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/dalekie-kraje/norwegia/ (2016-02-16)

• Rosja Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    listopada 2014 przez tydzień moje zdjęcia z Gór Bajkalskich w Galerii w drodze w warszawskim metrze Irkuck w Galerii W drodze utworzone przez Piotr Celiński 26 września 2014 Dalekie kraje Galeria W drodze Pokazy galerie Rosja Od 26 września do 3 października moje zdjęcia z Irkucka w warszawskim metrze w galerii W drodze Miłej Jazdy Pokaz slajdów z Kamczatki w Studenckim Klubie Górskim utworzone przez Piotr Celiński 3 marca 2013 Pokazy slajdów Pokazy galerie Rosja Zapraszam na autorski pokaz slajdów z Kamczatki w Studenckim Klubie Górskim Biblioteka pod wulkanem utworzone przez Małgorzata Purzyńska 1 września 2001 Rosja Kiedy samolot podchodzi do lądowania w Pietropawłowsku Kamczackim widać pokryte śniegiem wulkany i błękitną Zatokę Awaczińską Zapiera dech w piersiach Potem kiedy pozna się tę krainę trudno się nie zachwycić Anna Pawłowna pokochała to miejsce surową przyrodę księżycowy krajobraz wulkany fumarole gorące źródła ocean Kiedy ma wolne i nie pracuje w bibliotece prowadzi wycieczki krajoznawcze Zna tu każdy kamień i strumień nie ma zakątka o którym nie miałaby czegoś ciekawego do opowiedzenia Na Marata i Engelsa Irkuck Bajkał 2000 utworzone przez Małgorzata Purzyńska 1 września 2000 Rosja Jak sobie wyobrażamy Syberię Mrozy kibitki tajga i drewniane domki Przez dwa tygodnie pobytu w górach widzieliśmy tylko tajgę jeśli nie liczyć naszego krótkiego przemarszu przez wioskę Bajkalskoje i przystani wodolotu Kometa w Irkucku Gdy zeszliśmy z gór na brzeg morza jak miejscowi nazywają jezioro Bajkał spotkaliśmy pewnego globtrotera który namówił nas na zwiedzanie starego Irkucka Plan miasta można kupić w kiosku żeby się błąkać bardziej systematycznie Pewne kamienice między innymi dom gubernatora zostały zaznaczone na nim jako zabytki godne zobaczenia A domy drewniane Większość nadgryzł już ząb czasu i nie poleca się ich jako atrakcji turystycznej Trzymają się jeszcze w bocznych uliczkach Dużo pięknych budynków jest na rewolucjonistów Marata i Engelsa oraz Dekabrskich Sobytij Stoją

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/dalekie-kraje/rosja/ (2016-02-16)

• Skandynawia Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    dno doliny Pogoda dopisuje świeci słońce Tylko trochę jest za ciepło Na dnie doliny znajdujemy ślad narciarski i kierujemy się wzdłuż niego Gaskashytta Vuomahytta utworzone przez Piotr Celiński 11 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Dziś czeka nas bardziej ambitny kawałek niż wczoraj Wstajemy o 6 30 i wyruszamy o 8 30 Droga rozpoczyna się stromym zjazdem do jara pomiędzy drzewami Mijamy pieski z zaprzęgów przywiązane do długiej liny koło obozowiska maszerów Wkrótce rozpoczynamy bardzo strome podejście wychodzimy z jara Nasze niby pulki co chwila staczają się po nierównej powierzchni zaczepiają o drzewa i generalnie nie chcą współpracować Mi też by się nie chciało na ich miejscu Tak stromo pod górę Altevashytta Gaskashytta utworzone przez Piotr Celiński 11 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Pospaliśmy sobie do 7 30 I jakoś nie spieszyło nam się rano tak więc wyruszyliśmy o 10 30 Dziś nie mamy wiele do przejścia ok 10 km Ruszamy śladem skutera oznaczonym dodatkowo tyczkami Ślad omija całe Innset od północnej strony Śnieg jest ubity i zmrożony Bez fok praktycznie nie dało by się iść Lappjordhytta Altevashytta utworzone przez Piotr Celiński 10 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Wychodzimy około 9 30 Idziemy pod górę Warunki takie sobie Pada śnieg ciepło dodatnie temperatura a więc wilgotno Śnieg klei się do fok Idzie się ciężko Docieramy na grzbiet Odklejam foki od nart Jest prawie płasko Wolę czasem podchodzić jodełką niż męczyć się z kilogramami przyklejonego śniegu do każdej foki Björkliden Lappjordhytta utworzone przez Piotr Celiński 10 grudnia 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Szwecja Pociąg spóźnia się tylko 15 minut co jest dużym sukcesem w porównaniu z rokiem ubiegłym patrz Riksgränsen Stuor Karpel Niestety pogoda nam nie sprzyja Temperatura jest dodatnia Ruszamy trasą do biegania Jedzie się dobrze trafiają się dłuższe zjazdy Poza tym że jest wściekle gorąco kilka stopni

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/dalekie-kraje/skandynawia/ (2016-02-16)

• Svalbard Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    Kontakt Linki Zaznacz stronę Category Svalbard Pokaz slajdów ze Svalbardu w Towarzystwie Eksploracyjnym utworzone przez Piotr Celiński 19 lutego 2013 Dalekie kraje Pokazy slajdów Pokazy galerie Svalbard Autorski pokaz slajdów ze Svalbardu w Towarzystwie Eksploracyjnym Częściej słyszy się nazwę największej z wysp archipelagu Spitsbergen Położony w połowie drogi pomiędzy Nordkappem a Biegunem Północnym Ktoś kto choć raz zobaczył sterczące z morza strome góry lodowce mieniące się w słońcu wszystkimi odcieniami błękitu tundrę fioletową od kwitnącej skalnicy będzie tu powracał Wiele razy Wienertinden utworzone przez Piotr Celiński 9 maja 2002 Svalbard Dzień zapowiadał się niewesoło Ciągle piętnaście metrów na sekundę średniej prędkości wiatru jakieś przewalające się chmury wspaniały produkt Williama G do zainstalowania Czyli kibel w stacji Jeszcze przed obiadem wiatr zaczął słabnąć przejaśniło się troche no to chociaż pojedziemy zawieźć trochę tego pomiarowego badziewia na lodowiec Być może wszystko zagra i będzie jakiś pozytywny efekt my się przewietrzymy rejestracja zjawisk wreszcie wyjdzie z fazy testów Warto przeczytać Adobe Photoshop Lightroom 2 Podręcznik dla fotografów autor Martin Evening Cena 15 00 zł kup teraz Facebook Facebook Tagi afryka ambiko ambikwa Argentyna bory tucholskie buenos aires bwahit chennek danakil debark erta ale etiopia geech gonder góry góry siemen himalaje indie irkuck khumbu

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/dalekie-kraje/svalbard/ (2016-02-16)

• Szwecja Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Szwecja Pociąg spóźnia się tylko 15 minut co jest dużym sukcesem w porównaniu z rokiem ubiegłym patrz Riksgränsen Stuor Karpel Niestety pogoda nam nie sprzyja Temperatura jest dodatnia Ruszamy trasą do biegania Jedzie się dobrze trafiają się dłuższe zjazdy Poza tym że jest wściekle gorąco kilka stopni powyżej zera to pogoda jest ok Trochę słońca trochę chmur trochę deszczu Skandynawia po raz czwarty utworzone przez Piotr Celiński 1 września 2011 Dalekie kraje Norwegia Skandynawia Szwecja Kolejna wiosenna wycieczka narciarska do Skandynawii zaczyna się 2 kwietnia 2010 W tym roku jedzie nasz trzech Marcin Sergiusz i ja Tradycyjnie już lecimy Wizz em do Sztokholmu gdzie wsiądziemy w pociąg do Narviku Unna Allakas Čaihnavagge utworzone przez Piotr Celiński 6 maja 2010 Norwegia Skandynawia Szwecja 7 kwietnia 2010 Stuor Karpel Unna Allakas utworzone przez Piotr Celiński 5 maja 2010 Skandynawia Szwecja 6 kwietnia 2010 Riksgränsen Stuor Karpel utworzone przez Piotr Celiński 5 maja 2010 Skandynawia Szwecja 5 kwietnia 2010 Warszawa Sztokholm utworzone przez Piotr Celiński 5 maja 2010 Skandynawia Szwecja Warto przeczytać Fotografia cyfrowa Edycja zdjęć Wydanie V autor Scott Kelby Cena 77 00 zł kup teraz Facebook Facebook Tagi afryka ambiko ambikwa Argentyna bory tucholskie buenos aires bwahit

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/dalekie-kraje/szwecja/ (2016-02-16)

• Pokazy, galerie Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    Od 13 do 20 marca 2015 moje zdjęcia z Tromsø i okolic w warszawskim metrze w Galerii w drodze Miłej jazdy Kanał Elbląski w Galerii w Drodze utworzone przez Piotr Celiński 31 stycznia 2015 Galeria W drodze Na rowerze Pokazy galerie Polska na weekend Od 30 stycznia do 6 lutego 2015 moje zdjęcia pokazujące Kanał Elbląski w warszawskim metrze Miłej jazdy Góry Bajkalskie w Galerii w drodze utworzone przez Piotr Celiński 13 listopada 2014 Dalekie kraje Galeria W drodze Pokazy galerie Rosja Od 21 listopada 2014 przez tydzień moje zdjęcia z Gór Bajkalskich w Galerii w drodze w warszawskim metrze Irkuck w Galerii W drodze utworzone przez Piotr Celiński 26 września 2014 Dalekie kraje Galeria W drodze Pokazy galerie Rosja Od 26 września do 3 października moje zdjęcia z Irkucka w warszawskim metrze w galerii W drodze Miłej Jazdy Pokaz slajdów z Gór Kaçkar w Towarzystwie Eksploracyjnym utworzone przez Piotr Celiński 25 września 2014 Pokazy slajdów Pokazy galerie Zapraszam na pokaz slajdów z Gór Kaçkar w Towarzystwie Eksploracyjnym pod tytułem Góry Kaçkar tam gdzie rośnie herbata Berlin w Galerii w Drodze utworzone przez Piotr Celiński 31 lipca 2014 Galeria W drodze Pokazy galerie Od jutra do 8 sierpnia w warszawskim metrze moje zdjęcia z Berlina Miłej jazdy Bieszczady w Galerii w Drodze utworzone przez Piotr Celiński 4 lipca 2014 Galeria W drodze Pokazy galerie Od dziś przez tydzień w warszawskim metrze moje zdjęcia z Bieszczad Miłej jazdy Góry Fogaraskie Făgăraș w Galerii W Drodze utworzone przez Piotr Celiński 16 maja 2014 Galeria W drodze Pokazy galerie Od dziś przez tydzień w warszawskim metrze moje zdjęcia z Gór Fogaraskich w Rumunii Miłej jazdy Góry Kaçkar w Galerii w Drodze utworzone przez Piotr Celiński 4 kwietnia 2014 Galeria W drodze Pokazy galerie Od dziś do 11 kwietnia 2014 w warszawskim metrze moje

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/pokazy-galerie/ (2016-02-16)