archive-info.com » INFO » P » PIOTRCELINSKI.INFO

Total: 139

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • góry siemen Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    pod nogami Chennek Ambiko utworzone przez Piotr Celiński 1 kwietnia 2011 Dalekie kraje Etiopia Ruszamy stosunkowo późno I okazuje się że bardzo dobrze Ledwie dochodzimy do uskoku dosłownie kilkaset metrów od Chennek spotykamy trzy samice koziorożca abisyńskiego walia ibex Są tak zajęte sobą że nie zwracają na nas uwagi Toczą ze sobą potyczki na rogi podjadają liście z drzew widać że dobrze się bawią Można spokojnie do nich podejść i zrobić kilka zdjęć z bliska Geech Chennek utworzone przez Piotr Celiński 1 kwietnia 2011 Dalekie kraje Etiopia Wychodzimy rano o 7 40 Jest jeszcze chłodno Wieje wiatr Mamy dzięki temu chłodzenie Zostawiamy po lewej stronie nasz wczorajszy szczyt Imet Gogo Pomiędzy nim a pozostałą częścią płaskowyżu jest dolina Schodzimy na skraj płaskowyżu nad przepaścią Tu zatrzymujemy się na chwilę aby ruszyć dalej wzdłuż uskoku Imet Gogo utworzone przez Piotr Celiński 16 marca 2011 Dalekie kraje Etiopia Dziś czeka nas dzień aklimatyzacyjny Planujemy wejść na jeden z najlepszych punktów widokowych w górach Siemen Imet Gogo Jego szczyt ma osiąga prawie 4000 m npm Dziś poprawimy naszą aklimatyzację na pozostałą część trekkingu i wejściem na Ras Dejen Sankaber Geech utworzone przez Piotr Celiński 24 lutego 2011 Dalekie kraje Etiopia Po śniadaniu i zapakowaniu bagaży ruszamy w drogę Workie prowadzi nas ścieżką wzdłuż skaju przepaści Dopisuje nam piękna pogoda Czuć żar afrykańskiego słońca jednak nie jest aż tak bardzo gorąco Przekroczyliśmy wysokość 3000 m npm dzięki czemu temperatura nie jest tak wysoka jak niżej Dookoła nas hasają stada dzelad Można spokojne zatrzymać się i zrobić kilka fajnych zdjęć Samce prezentują się dużo bardziej okazale niż samice Samce są dużo większe i mają długie piękne futro oraz okazałe grzywy W przerwach pomiędzy skubaniem trawy do jedzenia wzajemnym iskaniem i seksem lubią sobie usiąść i pokazywać się całemu światu jakie to są piękne No i

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/gory-siemen/ (2016-02-16)

• himalaje Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    i czekamy Przed nami przyleciało i odleciało już kilka samolotów Niestety żaden z nich nie był dla nas Po ponad godzinie oczekiwania udaje nam się odprawić bagaż i przejść do pokoju odlotów Jest tu bardzo zimno a nadal nie wiadomo co z lotem Wychodzimy więc na płytę lotniska pogrzać się na słońcu Odprawiono pasażerów na dwa loty do Kathmandu wszyscy czekamy Lukla 2840 m npm utworzone przez Piotr Celiński 27 października 2009 Nepal Droga z Phakding do Lukli minęła szybko W odróżnieniu od drogi w drugą stronę tym razem pogoda była piękna Do Lukli dotarliśmy ok 11 30 Phakding 2670 m npm utworzone przez Piotr Celiński 26 października 2009 Nepal Okazało się że droga była całkiem męcząca Najbardziej odczuwalny był ten ponad kilometr w dół Zatrzymałem się w Namche na cappucino Po południu dotarliśmy do Phadking Powietrze jest tak gęste że można prawie pływać Khumjung 3790 m npm utworzone przez Piotr Celiński 25 października 2009 Nepal No i znowu jestem koło Everest View Hotel Przyjemny lodge do którego dotarliśmy ok 13 Potem lunch i spacer do tutejszej gompy Mają tu skalp yeti Istotnie w szklanej skrzyneczce jest coś włochatego Czy to prawdziwy skalp yeti czy jakaś fałszywka nie wiadomo Ale tę gompę i tak warto odwiedzić Phortse 3805 m npm utworzone przez Piotr Celiński 24 października 2009 Nepal Dobrze się spało w Pheriche Rano przed wyjściem w drogę zajrzałem jeszcze do dr Rachel z HRA Prosiła żeby się pokazać po powrocie i powiedzieć jak poszło Krótkie ale bardzo miłe spotkanie Kala Pattar utworzone przez Piotr Celiński 23 października 2009 Nepal Około 6 rano ruszamy z Lobuche Po 2 godzinach docieramy do Gorak Shep 5180 m npm i chwilę odpoczywamy Stąd rozpoczyna się podejście na Kala Pattar Początkowo idzie łatwo ale po jakichś 200 m do góry robi się coraz ciężej

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/himalaje/ (2016-02-16)

• indie Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Khajuraho utworzone przez Piotr Celiński 11 października 2007 Ladakh No to mamy to czego chcieliśmy Zamiast przyjemnego chłodu Leh wściekle gorące Khajuraho Ceny w knajpkach i hotelach prawie dwukrotnie większe Typowy indyjski smrodek naganiaczy chcących sprzedać cokolwiek choćby czarną żarówkę Przeloty przeloty utworzone przez Piotr Celiński 11 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Wrażenia z trekkingu utworzone przez Piotr Celiński 8 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Trekking pierwsze wrażenia utworzone przez Piotr Celiński 7 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Pangong Tso utworzone przez Piotr Celiński 28 września 2007 Dalekie kraje Ladakh Wczoraj pojechaliśmy nad Pangong Tso To bardzo długie i wąskie jezioro na granicy indyjsko chińskiej Tak naprawdę jezioro położone jest w Tybecie Wysokość lustra wody to 4240 m npm Lamayuru Alchi Likir utworzone przez Piotr Celiński 26 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Leh i okolice dzień drugi utworzone przez Piotr Celiński 25 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Leh dzień pierwszy utworzone przez Piotr Celiński 24 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Delhi utworzone przez Piotr Celiński 23 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Starsze wpisy Warto przeczytać Noc w obiektywie Kreatywna fotografia autor Harold Davis Cena 49 00 zł Cena e booka 49 00 zł kup

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/indie/ (2016-02-16)

• irkuck Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    2014 Dalekie kraje Galeria W drodze Pokazy galerie Rosja Od 26 września do 3 października moje zdjęcia z Irkucka w warszawskim metrze w galerii W drodze Miłej Jazdy Na Marata i Engelsa Irkuck Bajkał 2000 utworzone przez Małgorzata Purzyńska 1 września 2000 Rosja Jak sobie wyobrażamy Syberię Mrozy kibitki tajga i drewniane domki Przez dwa tygodnie pobytu w górach widzieliśmy tylko tajgę jeśli nie liczyć naszego krótkiego przemarszu przez wioskę Bajkalskoje i przystani wodolotu Kometa w Irkucku Gdy zeszliśmy z gór na brzeg morza jak miejscowi nazywają jezioro Bajkał spotkaliśmy pewnego globtrotera który namówił nas na zwiedzanie starego Irkucka Plan miasta można kupić w kiosku żeby się błąkać bardziej systematycznie Pewne kamienice między innymi dom gubernatora zostały zaznaczone na nim jako zabytki godne zobaczenia A domy drewniane Większość nadgryzł już ząb czasu i nie poleca się ich jako atrakcji turystycznej Trzymają się jeszcze w bocznych uliczkach Dużo pięknych budynków jest na rewolucjonistów Marata i Engelsa oraz Dekabrskich Sobytij Stoją po kolana w ziemi Łuszczą się Ich oczy okiennice smutno patrzą w przyszłość Warto przeczytać Uchwycone obiektywem Lekcje legendarnego fotografa dzikich zwierzat autor Moose Peterson Cena 79 00 zł kup teraz Facebook Facebook Tagi afryka ambiko ambikwa Argentyna bory tucholskie buenos

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/irkuck/ (2016-02-16)

• khumbu Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    bagaż i przejść do pokoju odlotów Jest tu bardzo zimno a nadal nie wiadomo co z lotem Wychodzimy więc na płytę lotniska pogrzać się na słońcu Odprawiono pasażerów na dwa loty do Kathmandu wszyscy czekamy Lukla 2840 m npm utworzone przez Piotr Celiński 27 października 2009 Nepal Droga z Phakding do Lukli minęła szybko W odróżnieniu od drogi w drugą stronę tym razem pogoda była piękna Do Lukli dotarliśmy ok 11 30 Phakding 2670 m npm utworzone przez Piotr Celiński 26 października 2009 Nepal Okazało się że droga była całkiem męcząca Najbardziej odczuwalny był ten ponad kilometr w dół Zatrzymałem się w Namche na cappucino Po południu dotarliśmy do Phadking Powietrze jest tak gęste że można prawie pływać Khumjung 3790 m npm utworzone przez Piotr Celiński 25 października 2009 Nepal No i znowu jestem koło Everest View Hotel Przyjemny lodge do którego dotarliśmy ok 13 Potem lunch i spacer do tutejszej gompy Mają tu skalp yeti Istotnie w szklanej skrzyneczce jest coś włochatego Czy to prawdziwy skalp yeti czy jakaś fałszywka nie wiadomo Ale tę gompę i tak warto odwiedzić Phortse 3805 m npm utworzone przez Piotr Celiński 24 października 2009 Nepal Dobrze się spało w Pheriche Rano przed wyjściem w drogę zajrzałem jeszcze do dr Rachel z HRA Prosiła żeby się pokazać po powrocie i powiedzieć jak poszło Krótkie ale bardzo miłe spotkanie Kala Pattar utworzone przez Piotr Celiński 23 października 2009 Nepal Około 6 rano ruszamy z Lobuche Po 2 godzinach docieramy do Gorak Shep 5180 m npm i chwilę odpoczywamy Stąd rozpoczyna się podejście na Kala Pattar Początkowo idzie łatwo ale po jakichś 200 m do góry robi się coraz ciężej W sumie niewielka zmiana wysokości powoduje ze idzie się bardzo ciężko a im wyżej tym gorzej Na dodatek nie wiadomo co mieć na sobie Słońce wprost

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/khumbu/ (2016-02-16)

• Ladakh Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Przeloty przeloty utworzone przez Piotr Celiński 11 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Wrażenia z trekkingu utworzone przez Piotr Celiński 8 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Trekking pierwsze wrażenia utworzone przez Piotr Celiński 7 października 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Pangong Tso utworzone przez Piotr Celiński 28 września 2007 Dalekie kraje Ladakh Wczoraj pojechaliśmy nad Pangong Tso To bardzo długie i wąskie jezioro na granicy indyjsko chińskiej Tak naprawdę jezioro położone jest w Tybecie Wysokość lustra wody to 4240 m npm Lamayuru Alchi Likir utworzone przez Piotr Celiński 26 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Leh i okolice dzień drugi utworzone przez Piotr Celiński 25 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Leh dzień pierwszy utworzone przez Piotr Celiński 24 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Delhi utworzone przez Piotr Celiński 23 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu To już jutro utworzone przez Piotr Celiński 21 września 2007 Ladakh Ten tekst powstał na moim blogu Ladakh 2007 i został stamtąd skopiowany z zachowaniem daty wpisu Warto przeczytać Norwegia i Szwecja Zielony Przewodnik Michelin autor praca zbiorowa Cena 49 90 zł kup teraz Facebook Facebook Tagi afryka ambiko ambikwa Argentyna bory tucholskie

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/ladakh/ (2016-02-16)

• namche Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    Nepal Okazało się że droga była całkiem męcząca Najbardziej odczuwalny był ten ponad kilometr w dół Zatrzymałem się w Namche na cappucino Po południu dotarliśmy do Phadking Powietrze jest tak gęste że można prawie pływać Namche Bazar Tengboche utworzone przez Piotr Celiński 11 października 2009 Nepal Uff Arek wydobrzał na tyle że mogliśmy ruszyć dalej Może to i dobrze przez ten jeden leniwy dzień w Namche znacznie poprawiła się moja aklimatyzacja Droga pod górę nie jest już tak męcząca Cie choroba utworzone przez Piotr Celiński 10 października 2009 Nepal No i stało się Arek się czymś zatruł To nie choroba wysokościowa bo ta raczej nie zdarza się po dobrze przespanej nocy na tej samej wysokości Zostajmy więc w Namche Gdy pierwszy raz Ją zobaczyłem utworzone przez Piotr Celiński 9 października 2009 Nepal Pokazała się nagle za zakrętem ścieżki Tak po prostu Wysoka biała z pióropuszem na szczycie Sagharmatha Miejsce gdzie mieszkają bogowie Chyba każdy kto chodzi po górach chce kiedyś zobaczyć Tą Najwyższą Dla mnie to było dziś Warto przeczytać Wielka Brytania Anglia Walia i Szkocja Zielony Przewodnik Michelin Wydanie 1 autor praca zbiorowa Cena 49 90 zł kup teraz Facebook Facebook Tagi afryka ambiko ambikwa Argentyna bory tucholskie buenos

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/namche/ (2016-02-16)

• namche bazar Archives - Piotr Celiński – galeria autorska
    Galerie pokazy Portret biznesowy Sprzedaż zdjęć Od autora Kontakt Linki Zaznacz stronę Tag namche bazar Phakding 2670 m npm utworzone przez Piotr Celiński 26 października 2009 Nepal Okazało się że droga była całkiem męcząca Najbardziej odczuwalny był ten ponad kilometr w dół Zatrzymałem się w Namche na cappucino Po południu dotarliśmy do Phadking Powietrze jest tak gęste że można prawie pływać Namche Bazar Tengboche utworzone przez Piotr Celiński 11 października 2009 Nepal Uff Arek wydobrzał na tyle że mogliśmy ruszyć dalej Może to i dobrze przez ten jeden leniwy dzień w Namche znacznie poprawiła się moja aklimatyzacja Droga pod górę nie jest już tak męcząca Cie choroba utworzone przez Piotr Celiński 10 października 2009 Nepal No i stało się Arek się czymś zatruł To nie choroba wysokościowa bo ta raczej nie zdarza się po dobrze przespanej nocy na tej samej wysokości Zostajmy więc w Namche Warto przeczytać Fotografia cyfrowa Dla seniorów autor Aleksandra Tomaszewska Cena 34 90 zł Cena e booka 27 90 zł kup teraz Facebook Facebook Tagi afryka ambiko ambikwa Argentyna bory tucholskie buenos aires bwahit chennek danakil debark erta ale etiopia geech gonder góry góry siemen himalaje indie irkuck khumbu Ladakh namche namche bazar narty Nepal pangboche

Original URL path: http://www.piotrcelinski.info/tag/namche-bazar/ (2016-02-16)